4 de setembre del 2009

Gritos y escalofríos


La cosa y yo (Sean O'Huigin)


un aullido

espeluznante

un chillido

un alarido

y me desperté

aquella

noche sin luna

las ventanas

temblaban

la casa

se estremecía

estiré

el brazo

para encender

la luz

toqué

algo

y me dio

un vuelco

el corazón

una sustancia

pegajosa

y caliente

parecía

hígado

crudo

me hizo

tiritar

y luego

empezó

a subirme

por el brazo

por la cara

y por todo

el cuerpo

creía

que iba

a asfixiarme

traté

de gritar

con fuerza

"ay, por favor"

pensé

"madre mía

que esto

no sea

más

que

un sueño"

me levanté

de la cama

con "la cosa"

por la

cabeza

busqué

a tientas

el interruptor

y allí

junto al espejo


claramente

una risa

JAJAJA JEJEJEJEJE JAJAJAJAJAJA AHHH

debía

de ser

una bruja

tenía

el cuerpo

chorreando

los pies

empezaban

a resbalar

"la cosa"

me había

envuelto

en babas

y ahora

he venido

a tu casa

querido mío

y pronto

serás uno

de los

míos



Aquest, i altres contes de misteri i terror, els trobaras al llibre "Gritos y escalofríos"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada